|
Ανθρώπινα
δικαιώματα
Υποθέματα
- Κοινωνική-Κοινωνιολογική . Ο ρόλος
του μικρόκοσμου (σχολείο, οικογένεια) και του ευρύτερου κοινωνικού
συνόλου, στο οποίο αναπτύσσεται ένα άτομο, ως καταλυτικός παράγοντας
για τη δημιουργία ενός υγιούς κοινωνικού όντος.
- Ανθρωπιστική-Αλτρουιστική.
Ευαισθητοποίηση του ανθρώπου απέναντι στο συνάνθρωπο του και
στη διαφορετικότητα.
Παιδαγωγικοί
στόχοι
- Η καλλιέργεια κριτικής στάσης σ' αυτά
που συμβαίνουν στον κόσμο γύρω μας.
- Ανάπτυξη της δεξιότητας της ομαδικής
συνεργασίας.
- Απαλοιφή προκαταλήψεων όπως ο
κοινωνικός ρατσισμός, φυλετισμός, ξενοφοβία.
- Αναγνώριση και αποδοχή της
πολυπολιτισμικότητας στην κοινωνία που ζούμε και της
διαφορετικότητας.
- Αναζήτηση, επεξεργασία, μελέτη και
χρήση στοιχείων από διάφορα γνωστικά αντικείμενα και χώρους.
Μεθοδολογία
υλοποίησης -Συνεργασίες με άλλους φορείς
- Ομαδοσυνεργατικές εργασίες.
- Διαθεματική προσέγγιση με τα μαθήματα
της λογοτεχνίας, ιστορίας, αγγλικής και γερμανικής γλώσσας.
- Παιχνίδι ρόλων.
- Συνέντευξη με μέλη της "Διεθνούς
Αμνηστίας" και με "Γιατρούς χωρίς Σύνορα".
- Χρήση Διαδικτύου.
- Χρήση υλικού από εφημερίδες και
περιοδικά.
Πεδία σύνδεσης
με τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων γνωστικών αντικειμένων
- Ιστορία : Επεξεργασία κειμένων όπως η
Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας των Ηνωμένων Πολιτειών (1776, ΗΠΑ)
- Λογοτεχνία : Επεξεργασία λογοτεχνικών
κειμένων.
- Καλλιτεχνικά: Δημιουργία εικαστικού
αντικειμένου με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα.
- Ξένες γλώσσες : Επικοινωνία με
αγγλόφωνους και γερμανόφωνους μαθητές μέσω Διαδικτύου.
|